איש מירון מסכם בסיפוק: "השנה הכל שונה בהילולא"

אבי יעקב No Comments on איש מירון מסכם בסיפוק: "השנה הכל שונה בהילולא"

הרב יצחק שיינין, איש מירון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "פעם היה כמו 'קדירה דבי שותפי', וזה נגמר. למרות זאת, בשנה שעברה היו אנשים שלא הכירו את הציבור החרדי ולא הצליחו להתאים, אבל השנה הכל שונה לגמרי. הם פיזרו את הקהל הרב על עשרות אלפי דונמים וזו בשורה ענקית לציבור ולשלומו. נכון שאי אפשר לרצות את כולם, אבל אנחנו חייבים להקשיב להם

צילום: באדיבות המצולם
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש מירון, רבי יצחק שיינין לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "מקנא במאזינים שלכם. בדרכי לתפילה אני מאזין ומוקסם. חשוב לומר שהשר פרוש קיבל מוצר יחסית מוגמר. כל השנים נעשו ניסיונות טובות והופקו לקחים. בשנים עברו כל קהילה רצתה מקום ליד הציון וזה היה כמו 'קדירה דבי שותפי', וזה נגמר. למרות זאת, בשנה שעברה היו אנשים שלא הכירו את הציבור החרדי ולא הצליחו להתאים, אבל השנה הכל שונה לגמרי".

"הם פיזרו את הקהל הרב על עשרות אלפי דונמים וזו בשורה ענקית לציבור ולשלומו. נכון שאי אפשר לרצות את כולם, אבל אנחנו חייבים להקשיב להם. מה שהיה הוא לא מה שיהיה, נהרגו 45 אנשים והם עושים הכל שיהיה הכי מושלם"

"אנחנו חייבים לתת לשני האנשים האלו, לשר פרוש ולפרויקטור יוסי דייטש, את כל הכוח. עומדים אנשים בצד וכשיראו שחרדים יודעים לנהל אירוע וינסו לפוצץ אותו. אנשים במשטרה לא יאהבו לראות את ההצלחה הצפויה".

האזינו



0 תגובות